آیا پروتئین در ادرار نشان می دهد نفروپاتی دیابتی
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا پروتئین در ادرار نشان می دهد نفروپاتی دیابتی

آیا پروتئین در ادرار (پروتئینوری) نشان می دهد نفروپاتی دیابتی؟ در واقع، پروتئین شاخص مترقی نفروپاتی دیابتی است. بنابراین به عنوان یک دیابتی هنگامی که شما پروتئین در ادرار خود را پیدا کنید شما باید با توجه بالا به آن پرداخت.

نفروپاتی دیابتی به طور عمده عوارض دیابت است، و آن را نیز علت مرگ و میر برای دیابتی. در مراحل اولیه، بیماران دیابتی ممکن است آلبومینوری، سطح بالایی از هموگلوبین گلیکوزیله، فشار خون بالا، و غیره داشته باشد. در مقایسه با انواع دیگر بیماری های کلیه، نفروپاتی دیابتی پیشرفت سریع تر.

هنگامی که آلبومینوری در بیماران دیابتی به نظر می رسد، بیماران باید تعیین اینکه آیا آنها نفروپاتی دیابتی. اگر این اتفاق می افتد، به این معنی است که بخشی از بافت عملکرد کلیه آسیب دیده اند. بنابراین، هنگامی که این علامت به نظر می رسد، بیماران باید آزمون را بلافاصله در بیمارستان به طور منظم انجام دهید. سپس، بیماران می توانند تشخیص و درمان بیماری کلیه خود را به موقع.

آلبومینوری دیابتی می تواند بیماری کلیوی القاء به راحتی، پس از آن بسیار مهم است که آن را کاهش می دهد به موقع. این به منظور کاهش آسیب مداوم برای کلیه مفید است، اما آلبومینوری ممکن است به آسانی به علت سرد و خستگی عود. به نظر از این، ما باید در درمان سلول های دچار اختلال کلیوی تمرکز می کنند. در همان زمان، آن را نیز لازم را برای کنترل بیماران فشار خون و قند خون. فقط این می تواند کمک به کم کردن سرعت پیشرفت بیماری کلیوی ناشی از دیابت.

چگونه به مقابله با پروتئین در ادرار؟

سطح مدیریت قند خون و فشار خون یکی از عوامل مهم برای تحت تاثیر قرار پیش آگهی بیماری کلیوی ناشی از دیابت، کنترل خیلی خوب قند خون و فشار خون می تواند پروتئین را کاهش دهد، محافظت از کلیه باقی مانده عملکرد بافت ها و جلوگیری از عوارض قلبی-مغزی-عروقی است. در همین حال اگر بیمار می تواند درمان منظم شرکت کنند، فرصتی برای حل این مشکل کاملا داشته باشد.

اگر سوالی دارید دیگر و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نفروپاتی دیابتی، شما به انجمن خوش آمدید با ما تماس بگیرید از طریق ایمیل هستند، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 اسفند 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: